Mediefiltre
Kategorifiltre
545 søgeresultater fundet på
Print ud guides til værktøjer
Der er udarbejdet en guide til hvert af værktøjerne i dette materiale. De kan printes eller downloades.
8 værktøjer til bedre sikkerhed
Her har vi samlet et samlet overblik over alle 8 værktøjer.
Faldkampagne
Med en faldkampagne kan i sætte fokus på at undgå fald-ulykker. Ram målgruppen rigtigt med den rigtige kommunikation. For der er forskel på fald-, snuble-, og glideulykker.I kan finde kampagnematerialer til alle 3 situationer klar til brug nedenfor.
Startkampagne
Med en startkampagne kan I sætte fokus på arbejdsmiljøet og fortælle kollegerne, at flere kampagner er på vej. Startkampagnen her indeholder også nogle dialogkort, som kan bruges i denne kampagne eller i en af de andre kampagner. Måske skal I lave en tekst til bagsiden, som fortæller netop jeres budskab.
Find inspiration til interne kampagner
Vil I lave en intern kampagne om arbejdsmiljø? På denne side kan I finde inspirerende billeder fra to lokale kampagner, som henholdsvis HK Scan og Danpo tidligere har gennemført.
Værnemiddelkampagne
Værnemidler er vigtige. Alligevel glemmer kollegerne det engang i mellem. Eller de springer over, fordi det er hurtigst, eller fordi værnemidlerne ikke lige er i nærheden. Derfor må I minde dem om det. Og sjove, involverende kampagner er bedre end skrappe, løftede pegefingre.
Gode metoder
Kampagner adskiller sig fra den daglige kommunikation ved at bruge nogle mere utraditionelle kommunikationselementer, som skaber fuld fokus på et afgrænset budskab i en kortere periode. Det skal gøres rigtigt for at virke. Her på hjemmesiden kan du finde masser af gode råd og eksempler på, hvad der virker. I kan også downloade færdige materialer lige til at tage i brug.
Industri 4.0
Hvordan påvirker Industri 4.0 teknologi arbejdsmiljøet? Læs mere nedenfor.
Planlæg kampagner
En kampagne kan hjælpe jer med at trænge bedre igennem med budskaberne til jeres kolleger. Når I tilrettelægger kampagnen er der en række forhold som I skal tage stilling til og forberede. Grundig planlægning er med til at sikre, at I får succes.I menuen her til venstre kan I se, hvad I bør tænke på inden I går i gang, hvordan I kan holde kampagnen levende og spændende, og hvordan I følger op på kampagnen, når den er slut.
Materialer
Her på siden er der links til materialer, der kan bruges som inspiration eller guidelines til at fjerne – eller reducere – nogle af disse problemer.
Design - Identitet til BFA Industri
Denne designguide beskriver grundelementerne omkring I-bars visuelle identitet. Manualen er en fælles reference for såvel I-bar medarbejdere som for eksterne.
Materialer
Her kan du finde de materialer du søger.