Mediefiltre
Kategorifiltre
565 søgeresultater fundet på

Tjekliste

Denne tjekliste indeholder ti punkter, I kan læne jer op ad, når I skal gennemføre en kampagne. Fx spørgsmål om, hvad budskabet er og hvad I gerne vil opnå.

Efter kampagnen

Når I evaluerer kampagnen, kan I bl.a. tage stilling til, om I nåede mål I havde set jer, og hvad I kan gøre anderledes næste gang.

Under kampagnen

Der er flere ting I kan gøre for at forstærke kampagnen, mens den er i gang. Budskaberne skal formidles mange gange og gerne med et nyt twist hver gang.

Før kampagnen

Hvad vil I opnå med en kampagne? Hvilke mål har I, og hvordan vil I nå dem? Sådanne spørgsmål er det vigtigt at stille sig selv før en kampagne.

Hvad er kampagner?

Kampagner er en god måde at organisere kommunikationen på. Med kampagner kan I bl.a. sætte budskaber i system, variere dem, målrette dem og meget mere.

Publikationer - Støj

Her kan du se en oversigt over alle vores publikationer om støj. Klik på et materiale i oversigten for at downloade og få mere information.

Støjberegner

Ved hjælp af skemaet herunder kan man beregne den daglige støjbelastning, når man kender støjniveauet af de jobs, der udføres i løbet af dagen og deres varighed. Man kan dermed vurdere, om der er risiko for høreskade, eller om Arbejdstilsynets regler er overholdt.

Publikationer - Ergonomi

Her kan du se en oversigt over alle vores publikationer om ergonomi. Klik på et materiale i oversigten for at downloade og få mere information.

Print en plakat

Tekniske hjælpemidler

Hent inspiration fra BAU transport - se deres katalog over tekniske hjælpemidler

PowerPoint skabelon

PowerPoint med instruktionsark

Fokus på fysisk arbejdsmiljø gavner

To gange 5 minutters fælles træning om dagen og mulighed for at komme med input om det fysiske arbejdsmiljø på tavlemøder har fået problemer med skuldre og nakke til at falde på elektronikvirksomheden Selektro i Møldrup.