Mediefiltre
Kategorifiltre
565 søgeresultater fundet på

Hænder

Her kan I finde klar-til-brug-materialer til en kampagne, der sætter fokus på værnemidler, der beskytter hænder og fingre.

Øjne

Her kan I finde klar-til-brug-materialer til en kampagne som skal skabe fokus på værnemidler, der beskytter øjnene og synet.

Ram målgruppen

Brug korte præcise budskaber, der gerne må være lidt tvetydige, så modtageren kan trække på smilebåndet.

Kampagnemateriale

Det behøver ikke være dyrt at lave en god kampagne. Hvis basis er i orden, så bliver det let at lave en billig kampagne: brug postkost og lav små events.

Kommunikation

Organisér indsatsen i kampagner. På den måde er I mere sikker på at trænge igennem og jeres kolleger bliver ikke trætte af jeres budskaber.

Formidle resultater

Efterhånden som resultaterne ”tikker ind” kan I formidle dem til kollegerne. Og gerne både før, under og efter kampagnen.

Involvering og effekt

Allerede når I går i gang med planlægningen kan I drøfte og afprøve mål og budskaber på kollegerne. Men I bør også tænke involvering ind i selve kampagnerne.

Igen-, igen-effekten

Kommunikation kræver tålmodighed. Sådan er det også med kampagner. Uden tålmodighed giver I op for hurtigt og høster dermed ikke effekten af jeres indsats.

Opslag der virker

Der er sandsynligvis mange A4-opslag i forvejen, og de færreste stopper op og læser detaljerne i forbifarten. I er nødt til at tænke meget større og anderledes.

Utraditionelle virkemidler

I skal supplere kampagnen ved at udnytte de overraskende steder til at kommunikere og sprede det vigtige budskab.

Budskaber

Budskabet er det der står tilbage hos modtageren, når I er færdig med at kommunikere! Derfor skal I planlægge kampagnen grundigt, inden I går i gang.

Få stærke basiselementer

I har brug for nogle få stærke basiselementer, som bruges igen og igen. Eksempelvis kan I med fordel lave et logo til kampagnen.