Mediefiltre
Kategorifiltre
565 søgeresultater fundet på

Om BFA Industri

BFA Industri er industriens parters fora for samarbejde om initiativer til forbedring af virksomhedernes arbejdsmiljøindsats.

Dialogkonference: Robotter, digitalisering, velfærdsteknologi

Arbejdsmiljø Topmøde

Roadshow: Præsentation fra 2011-2023

På denne side kan du se tidligere års oplæg, der blev præsenteret på Roadshow, som BFA Industri har modtaget. Bemærk at Arbejdsmiljø Roadshow 2021 blev aflyst grundet Covid-19, og har derfor ikke en præsentation.

Lokal kampagne: Sådan gennemførte Danpo deres startkampagne

Der er flere måder at gennemføre en startkampagne på. Her kan finde I inspiration i, hvordan Danpo har gjort det.

Lokal kampagne: Sådan så HK Scans startkampagne ud

Se, hvordan HK Scan gjorde brug af en startkampagne, og få inspiration til at lave jeres egen.

Logo og design til download

Herunder kan I downloade designguiden og basiselementer. I skal bruge logoet og designguiden, når I laver jeres egne kampagnematerialer eller sætter logoet på et internt nyhedsbrev, storskærmm i kantinen eller lignendne. Logoet findes i mange forskellige filformater. Spørg eventuelt jeres leverandører, hvilket format de foretrækker.

Dialogkonference om fremtidens arbejdsmiljø

I 2019 har der været afholdt tre dialogkonferencer omkring fremtidens arbejdsmiljø, hvor der har været fokus på, hvordan vi bedst samarbejder om, at implementere nye teknologier på arbejdspladsen. Bag arrangementerne var BFA Velfærd og Offentlig Administration, BFA Industri og Arbejdsmiljørådet.

Artikler

På baggrund af rapporten, er der udarbejdet fem relevante artikler:

Rapport om Industri 4.0

Nye teknologier påvirker den måde, vi arbejder på og den måde, vi organiserer os på. Hvordan lykkes virksomheder med implementering af nye teknologier på arbejdspladsen?

Kampagne: Hvor går grænsen?

'Hvor går grænsen' er en kampagne, der sætter fokus på at forebygge seksuel chikane på arbejdspladsen ved brug af et dialogværktøj.

Hørelse

Her kan I finde klar-til-brug-materialer til en kampagne, der sætter fokus på værnemidler, der beskytter hørelsen.