Mediefiltre
Kategorifiltre
545 søgeresultater fundet på

Igen-, igen-effekten

Kommunikation kræver tålmodighed. Sådan er det også med kampagner. Uden tålmodighed giver I op for hurtigt og høster dermed ikke effekten af jeres indsats.

Opslag der virker

Der er sandsynligvis mange A4-opslag i forvejen, og de færreste stopper op og læser detaljerne i forbifarten. I er nødt til at tænke meget større og anderledes.

Utraditionelle virkemidler

I skal supplere kampagnen ved at udnytte de overraskende steder til at kommunikere og sprede det vigtige budskab.

Budskaber

Budskabet er det der står tilbage hos modtageren, når I er færdig med at kommunikere! Derfor skal I planlægge kampagnen grundigt, inden I går i gang.

Få stærke basiselementer

I har brug for nogle få stærke basiselementer, som bruges igen og igen. Eksempelvis kan I med fordel lave et logo til kampagnen.

Tjekliste

Denne tjekliste indeholder ti punkter, I kan læne jer op ad, når I skal gennemføre en kampagne. Fx spørgsmål om, hvad budskabet er og hvad I gerne vil opnå.

Efter kampagnen

Når I evaluerer kampagnen, kan I bl.a. tage stilling til, om I nåede mål I havde set jer, og hvad I kan gøre anderledes næste gang.

Under kampagnen

Der er flere ting I kan gøre for at forstærke kampagnen, mens den er i gang. Budskaberne skal formidles mange gange og gerne med et nyt twist hver gang.

Før kampagnen

Hvad vil I opnå med en kampagne? Hvilke mål har I, og hvordan vil I nå dem? Sådanne spørgsmål er det vigtigt at stille sig selv før en kampagne.

Hvad er kampagner?

Kampagner er en god måde at organisere kommunikationen på. Med kampagner kan I bl.a. sætte budskaber i system, variere dem, målrette dem og meget mere.

Publikationer - Støj

Her kan du se en oversigt over alle vores publikationer om støj. Klik på et materiale i oversigten for at downloade og få mere information.

Støjberegner

Ved hjælp af skemaet herunder kan man beregne den daglige støjbelastning, når man kender støjniveauet af de jobs, der udføres i løbet af dagen og deres varighed. Man kan dermed vurdere, om der er risiko for høreskade, eller om Arbejdstilsynets regler er overholdt.